17 augusti 2015

Uuuurgh been too lazy

Jag har varit alldeles för lat de senaste fem dagarna! Min värdfamilj har som sagt varit i Seattle och jag har bara tagit det lugnt dessa dagar. Jag och Julia har haft en biokväll och en girls' night här hemma hos mig och igår träffade jag och Julia Jasmin, den nya au pairen i Marenas familj. Alltså inte särskilt mycket på 5 dagar, haha...

Jo en spännande sak har hänt, vårt cluster har äntligen fått en till svensk au pair! Tyvärr bor hon i Naperville, vilket är ganska långt från här, men iallafall äntligen en svensk till här :)!

En del av motionsspåret i Wheaton

Om ett par timmar skall jag köra till O'hare och plocka upp familjen, som sagt lite nervös över det, när jag körde hem från O'hare i Onsdags dog min telefon helt random och lämnade mig till att gissa vägen hem... Hahaha... Tog lite längre tid än väntat att köra hem, men hittade!

3 kommentarer:

  1. Hej! Vad härligt du ser ut att ha det! Hur länge planerar du att vara borta? :) Tyckte förresten det va lite kul att vi valt i princip samma namn på våra bloggar hehe ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Rebecca!
      Kul att du hittade till min blogg :)! Mitt år här är snart slut! Den 20:e November påbörjar jag min resemånad. Hahahaha så kan det gå ;)

      Radera
    2. Aha, men då har du några månader kvar i alla fall! Hoppas du har haft ett grymt år och får ett lika bra avslut! :)

      Radera