11 augusti 2015

Helgen

HA! Fixade precis klart mina bilder, så får väl berätta vad jag gjorde i helgen...

I Lördags åkte jag, Janaina och Julia in till Chicago, vi tog en väldigt lång promenad, hela beach fronten upp till Lincoln park zoo, en promenad på sköna 15 kilometer, tog oss en sisådär 3 timmar! Under tiden vi gick passade jag på att fotografera lite...





Efter vår promenad gick jag och Julia på ComedySportz, en typ live comedian show... Det var faktiskt roligt ;) två lag tävlade i ståupp komedi typ, helt improviserat!


Efter det tog vi L banan mot centralen, som spårvagnar fast ovanför staden (kan ses i Divergent!) det var jätte häftigt! Jag typ satt och studsade på sätet. Dock tappade vi bort oss själva lite och vi fattade aldrig riktigt vart vi var, så efter ett tag hoppade vi av och fick skynda oss till tåget hem. 

Och i söndags var det Lauras sista dag i USA, hon kom tillbaka från sin resemånad och bodde hos sin värdfamilj över helgen innan flyget hem. Vi gick på bio och såg "Train wreck", helt sjuk rolig film! Efter det gick vi till "Lake Ellyn" en park nära oss med en söt liten sjö, där tog vi lite fåniga bilder och satt och hängde. Kvällen och helgen avslutades hemma oss Laura med ytterligare tjöt, lite tårar och massa kramar. Det suger när folk åker hem :(




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar