10 augusti 2015

Fixar bilder och har panik

Fixar lite bilder från helgen, så kommer väl något inlägg om det förr eller senare med ;)

Och har lite lätt panik! Min värdfamilj har fått för sig att jag skall lämna och hämta dem på flygplatsen... Det hade känts OK om det var typ Landvetter, två filer, motorväg och liten flygplats. Men nej, nu pratar vi Chicago, tredje största staden i USA, fem filer åt båda hållen, och jag har inte kör motorväg på tio månader, vi får se hur detta går :p

Bjuder på några bilder från helgen av de jag hunnit fixa i ordning :)!

Imorgon skall jag ha playdate med Julia och hennes värdbarn, vi ska till Lake Ellyn, där jag, Julia och Laura hängde i Söndags... (Mer om det senare), men nu skall jag sova, skall tydligen jobba över imorgon -.-...
Chicago skyline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar