7 augusti 2015

TGIF version 2.något

Äntligen Fredag! Den är mycket välbehövlig kan jag säga... Har varit en ganska jobbig vecka med barnen, inget har fungerat riktigt, så nästa vecka är det bara att ta nya tag! :)

North side park som vi åker till på fina dagar
Imorgon skall jag, Julia och den nya tjejen i Katarina och Carolines familj Janaina till Chicago, vi skall hyra cyklar och cykla på beach fronten, bara hänga och ta fina foton på Chicago :). På kvällen stod valet mellan att se Idol topp 5 live och någon game show, tyvärr var biljetterna till idol snor dyra och det var bara dåliga platser kvar så vi valde att köpa biljetter till game showen, men det skall bli skoj det med!

Igår gick vi på bio (jag och Julia), vi såg den nya versionen av "Vacation"... Min värdpappa sa att den skulle vara skitdålig och vi skule vilja kräva våra pengar tillbaka... Det kan ha varit våran chai te/kaffe som talade, men jag och Julia satt och grät av skratt hela filmen, den var helt sjuk! Så en tråkig torsdagskväll gå och se den!

Köpte även lite nya kläder igår, ett par t-shirts och nya shorts! Det var välbehövligt och t-shirtsen vara bara 50 kr styck!
Lite knubbig efter ett år i USA, men still rocking that shirt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar