23 januari 2015

Helg igen!

Wow redan helg! känns som om det var igår vi var inne i Chicago. Veckorna flyger förbi här. Och tanken på att åka hem skrämmer mig lite, här är allt så enkelt men ändå svårt. Men det är en frihet att vara hemifrån och klara sig själv, att bestämma själv. Jag kan göra vad jag vill när jag är ledig. Jag är en vuxen person, jag behöver inte stå till svars för någon, jag kan åka vart jag vill, träffa vem jag vill. Klart jag kan göra detta hemma, men man har ändå sina föräldrar och trots att man är vuxen känns det som om man måste be om lov, hahahaha. Men som tur är har jag 9 månade kvar!

Oh well, ikväll blir det iallafall Bio med Julia och Caroline. Vi skall se "The boy next door". Tror den kommer vara bra. vi ville egentligen se "In to the woods" men den gick för tidigt :)

Lite sexiga bilder på mina polare :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar