21 januari 2015

3 månader i USA firas med...

Ringorm... Hahahaha. Jag har tydligen fått ringorm, vilket är en hudinfektion, typ. En av mina bästa vänner här fick det i Mexico så nu har jag blivit smittad åxå. Som tur är verkar det vara en mild form och apotekaren tror att det kommer gå bort med lite salva. Men mina värdföräldrar håller på att freaka out :p

Iallafall, igår var det 3 månader sen jag kom till USA, och tiden, ja den flyger förbi i rasande fart! Är det likadant för er där hemma?

Igår var jag på månadens cluster meeting, vi hade det tillsammans med Aurora cluster, vi spelade Bingo, det var jätte skoj (speciellt eftersom jag vann 3 gånger)! LCCn för Aurora är Sandee, våran ledare vi hade på au pair skolan. När hon såg mig: "I recognize you... aren't you supposed to be in San Francisco?", Me: "Yeah, I had a rematch, but fun that you remember me",  Sandee: "Well, you were the only one crying at that orientation camp".

Yepp true story!

Denna bild tog jag och Frida (till vänster) 2a dagen på au pair skolan, hahahaha. Tur att jag inte har haft sådan hemlängtan igen, den var verkligen hemsk! Bjuder på den ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar