21 december 2014

Jag lever och har de coolaste värdföräldrarna

Jag lever, jag lovar! varit lite tyst härifrån av den enkla anledningen att jag och min värdfamilj är på resande fot. Vi har bilat till Idaho, korsat 5 delstater under loppet av 2 dygn, och de senaste dagarna har varit fullt upp här i Boise, Idahos huvudstad. Vi kom hit mitt i natten i Torsdags, efter 24 h i bil och en natt i ett litet hotellrum tillsammans. I Fredags hade min värdmammas syster sin college graduation, var ganska coolt att få se en graduation cermony á la America, och efter det var det fest hemma hos min värdmammas mamma. I Lördags sprang jag 5 km (och gick pga. en fotskada) med mitt äldsta värdbarn och efter det var det lunch på ett beer brewster restuarang, med en skitsnygg servitör ;), och idag har vi shoppat och badat i hotel poolen. Så ja, det är fullt upp hela tiden. Just nu är min värdfamilj hos en annan släktning, valde att stanna på hotellet denna gången, eftersom jag bor i samma suite som min värdfamilj är man aldrig ensam, kände att jag behövde lite egentid, hehehe.

Just det, det där med coola värdföräldrar, igår så åkte vi till en tatuerings studio, min värdpappa fick en tatuering i julklapp av min värdmamma och jag fick följa med och se på ^^. Jag vill åxå tatuera mig! Vet ej till 100 vad än, men tatuera mig skall jag göra innan jag åker hem.

Nedan, lite bilder från bilresan :)

Illinois

Iowa

Nebraska

Wyoming

Utah

Utah

Idaho

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar