13 november 2014

Det snöar i Wheaton

Idag gick jag upp vid 7 för att lära mig rutinerna och se hur en "typical day" ser ut. Just nu är jag hemma med min värdpappa och den lilla har naptime. Lyssnar på sista perioden av Frölunda vs Leksand, 1-1 och inne i 3e :) Har även fixat mitt rum idag, möblerade om och dekorerade det med mina grejer. Behöver köpa batterier, schampo, balsam, topps och bomullspaddar 🙌

Wheaton är väldigt litet, (min värdmamman körde mig runt lite i morse efter vi lämnat 5åringen på skolan) men gulligt, jag längtar till våren! Annars påminner Wheaton väldigt mkt om Sverige, kallt och utseendemässigt. På ett sätt är det skönt då man känner sig lite mer hemma, i Kali var verkligen ALLT annorlunda, fast ljuger om jag säger att jag inte saknar värmen!

I december (innan jul) ska vi tydligen bila till Idaho, vi kommer köra igenom 5 stater, så innan nyår kommer jag ha varit i 8 stater!

Lite svensk humor 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar