31 oktober 2014

När allt inte går som man tänkt sig

Inte skrivit så mycket på bloggen det senaste av en anledning, det är nämligen så att jag och min familj ligger i rematch. Kommer inte gå in på detaljer, jag och min familj klaffar helt enkelt inte till 100% tråkigt nog då jag verkligen gillar barnen och området. Men så är det och vi har tillsammans kommit fram till detta beslut vilket känns bra då ofta rematchar kan bli en lång, jobbig och tråkig historia.

Så det som händer nu är att jag kommer ligga i rematch i 2 veckor, vill jag inte matcha med någon av de familjerna som kontaktar mig blir det att packa väskorna och åka hem, vilket jag verkligen inte vill! Vill fullfölja mitt år, är inte färdfig här!

Visst hade jag kunnat be min LCC om hjälp att försöka lite till med familjen, men det här är även mitt år som ska vara bra, så jag är nöjd med mitt beslut och hoppas nu på en bra rematch. :-P

Hej så länge!

Några bilder jag tog från bilen på väg till "The Pumpkin Patch" i Söndags!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar