16 oktober 2015

Min avslutningsfest

Igår var det avslutningsmiddag för mig! :) Vi åt på en italiensk reasturang som är berömd för sin deep dish pizza. Den var god! Det var jätte svårt att säga hej då till alla tjejer i mitt cluster! Jag trodde det skulle vara svårare att säga hejdå till de som åker än att åka själv. Så fel jag hade, det är helt vedervärdigt att vara den som åker! Att säga hej då till alla på samma gång var riktigt tufft och känt mig lite deppig idag.

Jag har verkligen haft det bästa clustret, alla tjejer har varit jätte gulliga, vi har en grym samanhållning och vi har en jätte bra LCC!

Clustret precis när jag kom :)
Precis innan alla började lämna
Många nya tjejer
Nästan alla utbytta
Endast 2 från början kvar!

Det roliga är att när jag kom var vi 3 stycken av 18 som inte var ifrån Tyskland! Nu är vi massor av olika länder representerade! Och vårt cluster har fått flera nya familjer så nu är vi (skall vara) 25 au pairer i clustret :) Så i nuläget är vi ifrån: Sverige, Tyskland, Syd Afrika, Thailand, Bolivia, Serbien, Mexiko, Brasilien, England. Polen och Holland lämnade precis ;)... Att vara au pair och träffa nya vänner från hela världen är verkligen en upplevelse som har varit helt fantastik!

Så på Tisdag slipper jag äntligen sova på golvet (luftmadrassen är helt trasig nu) och kan påbörja min resemånad. Det skall bli så himla skojigt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar