20 oktober 2015

1 year in America!!!

And I made it! Idag är mitt år slut! Känns fortfarande lite sjukt och overkligt. Klockan är 4 am här och kan inte sova. Hela gårdagen spenderades i soffan då jag åt något under lördagen som matförgiftade mig, men nu verkar det bättre. Hoppas det, om 7 timmar går taxin till O'hare och från där flyget till Portland! Jag är jätte hyped och vill börja min resa nu!!! 😁

Blir jobbigt att säga hejda till min familj nu på morgonen. Speciellt barnen som jag inte ser mer efter Miriam kör dem till skolan. Min 6åring har varit grumpy hela veckan. Hon gillar inte förändringar och är inte glad över att jag åker. Som tur är förstår inte den lilla...

Inlägg från pumpkin patchen får komma lite senare.  Nu måste jag försöka sova lite till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar