12 juli 2015

Stranden i Indiana

Så förra veckan åkte vi till Indiana till Washington beach park. Jag och Katarina åkte tillsammans till Chicago där vi skulle möta upp de andra au pairerna från andra clusters och några tjejer från Naperville samt vår LCC. Snacka om att jag blev glatt överraskad när det visade sig att vi skulle få åka en gul skolbuss till Indiana! Lyckan var ganska kortvarig dock, amerikanska skolbussar är inte särskilt bekväma, men det var en upplevelse!



När vi kom fram blev vi avsläppta vid ett shopping outlet, och vi blev tillsagda att vara tillbaka efter 1,5 timme då bussen skulle plocka upp oss och ta oss tillbaka till stranden. Jag köpte två tröjor, ett hårsmycke och skärp. Stranden var helt ok, massor av människor och inte särskilt mycket att göra, så jag och Katarina lekte lite med min kamera, sen solade vi tills det var dags att åka tillbaka. 




Jag fick så klart en våg lite för högt upp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar