12 juli 2015

Planerat hela helgen, kom fram till...

inget! Hahahaha I fredags hade jag HP maraton och åt pizza medans min värdfamilj åkte till Wisconsin. I Lördags kom Julia och hämtade mig och vi hade en "resemånadsplaneringdag", 7 timmar av letande och bokande framför datorerna, eller Julia lyckades boka allt, flyg, turer, boende, jag lyckades bara krångla till det... Min tanke var att åka till Hawaii, men det är dyrt, min budget räcker men vet inte om det är värt det när jag inte gillar värme, sola eller klä mig i bikini ;) Kanske tar en tur till östkusten, flyger över till Seattle och sen Portland ner till L.A... Har inte bestämt mig än... Beslutsångest över allt! Vill inte åka hem, men vill inte var au pair heller, så hem åker jag, men vet inte om jag stannar så länge ;)

Idag så var det Kaatias avskedsfest, jag har inte träffat henne så mycket, men hon är jätte gullig. Hon flyger hem till Mexico på Tisdag kväll. Och på Tisdag är det barbeque hos våran LCC.

Down town Chicago med Julia och Marena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar