20 mars 2015

My little secret

I am home!

Igår kom jag hem till Sverige, och idag är jag trött som sjutton, haha. Jag kommer dock åka tillbaka och avsluta mitt år så klart! Jag är bara hemma i ett par dagar för en begravning.

Men skulle ljuga om jag sa att det inte blir tufft att åka tillbaka. Att slita upp rötterna en gång var illa nog, nu är det dax igen på Onsdag.

Men innan dess har jag turigt nog lite skoj att se fram i mot. Imorgon ska jag klippa mig, shoppa lite och äta sushi. Sen på Tisdag är det hockey i Scandinavium.


Dessutom är det inte bara negativt att åka tillbaka! Nu kommer våren, jag har mina vänner och på Lördag åker jag och Julia till Louisiana, New Orleans och firar Spring Break 😁

Och för er som undrar, jag höll det hemligt så jag kunde överaska lite människor samt att eftersom det bara var en kort visit har jag inte tid att följa med ut och parta, vet ju att alla vill ha med mig ut ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar