24 mars 2015

Fy fan vad skönt!

Eftersom Frölunda lyckades vända underläge i kvartsfinal matchserien 1-3 till 3-3 och få spela den 7e matchen hemma i Scandinavium kunde jag gå på den idag. Sån jäkla bra match och stämningen i ett fullsatt Scandinavium var riktigt mäktig! Var värt att komma hem nästan bara för den! Visst blev det lite skakigt när Luleå lade 3-1 och 3-2 inom loppet av 12 sekunder 2 min kvar av matchen men Frölundas 4-2 stängde den till slut :) Nu blir det semi mot Växsjö!!!

I morse var det farfars begravning, anledningen till att jag är hemma i Sverige. Det var sorgligt, men skönt efteråt. Hockey matchen idag var för farfar. Jag har fått farfars hockey tröja, pappa har sett till att den fått farfars namn på ryggen, och en 1a, efter mitt önskemål.

Min tröja

My lovely god parents

Imorgon bär det av till Chicago igen. Och på Lördag New Orleans. Jag börjar känna mig väldigt berest. Men jag HATAR att flyga 😉


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar