6 december 2014

Chicago

Så idag efter lillans "speech therapy" som jag var med på för att lära mig hennes platta (som hon kommer att använda sig av när hon vill kommunicera) åkte jag till Chicago med Julia och Carolina, 2 av au pairerna som var med på mocking jay. Chicago är ganska tråkigt på vintern för att vara 100% ärlig, det var fint med alla ljus, men tror att Chicago är väldigt vackert på sommaren, samma sak med wheaton så ser fram emot det :)!

Jag köpte en ny mössa och ett halsband i ett shoppingcenter och brända mandlar på julmarknaden i närheten av tågstationen. Det var sjukt mycket folk på den marknaden, man rörde sig kanske 10 meter på flera minuter, kommer aldrig mer gnälla på "Jul på Liseberg".

Nöjd med att det fungerade så bra med tågen, tar ungefär 50 min in till Chicago från Wheaton.

Orkar inte skriva mer nu, så bjuder på några bilder jag tog idag, glömde såklart kameran hemma, så min fantastiska (NOT) mobil fick stå för fotograferandet idag.

Carolina och Julia

Ett random barnhuvud mitt i stan :p


"The bean"




Tidningen Chicago Tribune skapas här :)


Min värdpappa och barnen har dekorerat huset idag, så himla mysigt blev det. Imorgon skall vi klä granen tillsammans!


Min glasängel jag köpte
Som sagt fixade jag till mitt rum igår igen, så här ser det ut just nu...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar