23 november 2014

Söndag

Idag skulle vi egentligen åkt till kyrkan, men lillan har varit jätte hostig och snuvig så vi stannade hemma och jag tog äntligen en promenad! Har inte varit ute ordentligt sen jag kom hit och kan säga att det har krupit i benen ordentligt de senaste dagarna. I området finns ett spår man kan följa som är ganska långt, jag gick en bit på det, det ligger i ett litet mini naturreservat typ :)

När jag kom in igen kollade vi på "Pitch perfect" och jag och den stora bakade semmifreddo (italiensk glass), fick hålla ordentlig koll på henne, de små fingrarna slank ner i smeten hela tiden, hahaha.

Fotade lite när jag var ute. Det är inte jätte vackert direkt nu när det är höst/vinter, men jag tror det kommer bli jätte vackert när snön kommer och sen under sommaren... Wheaton är verkligen som en typisk amerikansk suburb, vissa hus är jätte vackra, medans vissa är ganska nedgångna, allt är i rutor och alla hus har amerikanska flaggor på sig. Tror Wheaton är större än vad jag har trott, det är ca: 60.000 invånare här och lite över 30.000 i grannområdet.

På Onsdag skall vi åka till morföräldrarna i Wisconsin för att fira thanksgiving :)






Vad fint det skulle vara med en träbrygga här istället för plast ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar