22 november 2014

Shopping spree, Restaurang i träningsbyxor and svengelska...

Åkt runt största delen av dagen med min värdfamilj och shoppat... OMG, fattar inte vad det är med USA men jag vill shoppa allt jag ser! 😨 Böcker, filmer, anime, prydnad saker, smycken, Frost plåster m.m! Fick lägga band på mig själv och handla vad jag verkligen behöver, 2 t-shirts med The big bang theory tema...




Efter vi handlat klart gick vi på restaurang, något jag inte var beredd på, hade på mig träningsbyxor, linne och en tunn tröja under jackan. Not so stylish... Och det var en fin Italiensk restaurang, hahaha.

Sen åkte vi och handlade mat, jag köpte ingredienser så jag kan baka semmi freddo imorgon och bjuda på. Oh just det, imorgon ska vi till kyrkan, super spännande!!! 🙌

Jag är så nöjd med min rematch, känns som jag äntligen får den upplevelsen jag signade upp för. Min nya familj är verkligen super! Snälla, omtänksamma, trevliga, kärleksfulla, just love them!

Spelade precis två omgångar Wii Bowling till... Jag vann båda. Så nu har vi spelat 7 omgångar, varav jag har vunnit sex och kommit tvåa en ;) Min hostdad säger att om jag inte "skärper" mig får jag sova ute resten av vintern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar