1 augusti 2014

FF helg!

Hela helgen kommer mamma och pappa vara borta, det kommer att bli väldigt skönt eftersom jag och Elvis får hela huset för oss själva. Josefin min kompis kommer att komma hit och vi skall ha myskväll, och imorgon skall vi åka till Erikshjälpen och fynda lite.

Jag och Josefin

Igår skypade jag med min värdpappa, hade bara skypat med mamman och barnen när vi matchade. Han var jätte trevlig och det känns jätte bra att det är just dem som blir min familj. Har en super bra magkänsla om mitt kommande år. Det är bara liiiiite segt att jag inte åker förens oktober, men dem är helt klart värda att vänta på. Så måste hitta ett jobb fram tills att jag åker, behöver lite fickpengar!

Idag innan jag åker och hämtar Josefin skall jag fixa mera bilder. Jag har fotat massor av hopptävlingar under sommaren som jag inte har haft motivation att fixa... Och så har jag ju mängder av bilder från våran Spanien resa...

Spanien, uppe i bergen någonstans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar