16 augusti 2014

Booking like a boss

Jag förstår inte om det bara är jag som är ovanligt korkad eller om det faktiskt är svårt att fixa allting online på ambassadens hemsida... Min kompis Nicolina som skall åka till Mill Valley, Ca tyckte att det inte var särskilt svårt, och jag har aldrig läst någon som bloggar om hur trögt och svårt det är, jag höll på i 3 timmar idag!

Men, nu är ambassadtiden bokad, allting är klart online och de mesta papperna ligger tryggt förvarade i min USA-mapp. Det enda som är kvar nu är att boka tågbiljett till Stockholm, gå till fotograf och ta bild till Int. körkort och visa, få kontoutdraget från banken samt skriva ut kvittot på betalningen till ambassaden när den kommer :) Jag brukar inte svära offentligt, men FY FAN VAD JAG ÄR BRA!

Om en stund skall jag hoppa i duschen och göra mig lite vackrare. Barnvakt till Emil och Esther denna helgen också, men idag blir det 3 barn istället för 2, lilla Märtha skall också vara med. Men först innan jag glömmer, tågbokning till Stockholm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar