13 september 2015

3,5 veckor till nya au pairen kommer!

Den nya au pairen kommer om 3,5 veckor! Helt sjukt!!! 😰

TyvÀrr betyder det att jag mÄste flytta ut ur mitt rum 2 veckor innan min avresa. DÄ vÄrt hus Àr litet fÄr jag sova pÄ en luftmadrass pÄ kontoret, hehehe party party...

IgÄr var vi pÄ marknaden, jag, Julia och Jasmin. Sen Äkte vi till TJ-Max och jag köpte en ny resvÀska, upptÀckte hÀromdagen att min kedja var trasig. Lite efterforskning och det stod klart att det Àr dyrare att laga vÀskan Àn att köpa en ny... Men kÀndes ÀndÄ lite surt att behöva hosta upp 70$ nÀr jag behöver spara till min resemÄnad, dessutom köpte jag den precis innan jag Äkte till USA.

SÄ imorgon Àr det en ny jobbvecka, har dock vÀrldens skönaste schema nu nÀr bÄda Àr i skolan nÀstan full in princip varje dag, har tvÄ halvdagar med den lilla, hon har dock terapi dÄ sÄ inte mycket tid med dem hemma. SÄ har vÀldigt lugna dagar, fast förtjÀnar det efter det hektiska sommar schemat.

Jag har nog bestĂ€mt mig för vad jag vill jobba med. Jag vill jobba med resor och evenemang! SĂ„ hĂ„ller pĂ„ att kolla lite pĂ„ olika skolor och utbildningar. Hade velat jobba med inriktning pĂ„ resor inom Asien 😘

IkvÀll skall jag skypea med Katarina :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar