27 augusti 2015

Happy Birthday to meeeeee ~

Idag fyller jag 22 år. Känns lite konstigt, fram tills 21 var det skoj att tillkännage min födelsedag men nu känner jag mig bara gammal på något sätt, jag menar 22 år!  jag gillar inte att säga det eller tänka på det... Tror det är för att jag har "växa-upp-skräck" jag vill inte bli vuxen, jag vill vara tonåring/ung vuxen, slippa alla bekymmer och ansvar som kommer med att bli vuxen, och det suger att erkänna att när man är 22 så är man mer vuxen än när man var 21... Dagens I-lands problem alltså!

Ikväll skall jag fira med min värdfamilj, jag fick välja mat häromdagen, självklart valde jag min värdpappas asiatiska wook! Den är hur grym som helst! :D Och imorgon kommer jag gå ut med mina au pair kompisar och göra något skoj :)

Happy B-day to mee <3


1 kommentar:

  1. Den korta lilla blonda jäkeln31 augusti 2015 kl. 12:44

    Gammal? J
    Du befinner dig inte ingemans ålder som jag. Jag menar 19. Värdelös ålder. Jag är vuxen och myndig men får inte handla min sprit själv... blää. Och att du ska bli gammal, nej nej så länge du och jag är vänner kommer du aldrig bli gammal eller känna dig så. Vänta du bara tills du kommer hem, då jäklar ska vi ta igen det här året vi missat! Love you very very mush! ♡♡♡♡

    SvaraRadera