25 maj 2015

Julias Födelsedags party

Igår var en dag full av aktiviteter. På morgonen hjälpte jag min värdfamilj lite i trädgården. Och så hjälpte jag till med potträningen av min lilla. Hon gillade inte pottan så vid lunch tid hade jag, hon och "Mr Potty" en picknick i trädgården, hon verkade faktiskt mer bekväm med pottan efter det, haha ;) 

Vid tretiden plockade Katharina upp mig (efter att ha kört vilse i Wheaton) och vi åkte hem till henne, gatan där hon bor hade ett "block party" och vi hjälpte till att ansiktsmåla barn. Jag skall aldrig mer fnysa och säga att "det där kan väl vem som helst göra" det var sjukt svårt! Turligt nog hade vi inga speglar... Silke och Laura hjälpte åxå till!



Efter 1,5 timmes ansiktsmålning non stop var det dags att åka till Julias födelsedags fest. Det var en grym fest! Vi fick grillade hamburgare, vi åt tårta och massor av snacks. Julias värdföräldrar hade även hyrt ett "bouncy house", jag lyckades hoppa i det utan att skada mig själv ;) Vi tog även massor av roliga bilder och senare på kvällen när vi var mätta och trötta låg vi i hoppborgen och bara tjatade. Jag älskar mitt cluster och alla tjejer i det. Känns så tråkigt att tänka på att snart är allt det slut. Jag kommer minnas detta året hela mitt liv!

The birth day babe







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar