4 april 2015

Tillbaka från New Orleans

Tillbaka i Chicago från en händelserik och fantastisk semester i New Orleans. Har huset för mig själv denna helgen då min värdfamilj åkte till Winsconsin för att fira påsk. Jag kom hem i går kväll så missade att åka med, men det gör inget jag är väldigt trött och skall mysa framför TVn hela helgen ;D

Håller på att packa upp väskan och köra tvättmaskinen, samt städa min fisk, han hade väldigt mycket mat i sin skål... Honom har det inte gått någon nöd på medans jag var borta.

När jag kom hem igår hade min värdfamilj lämnat ett chocklad påskägg och ett fint kort på mitt skrivbord :) <3

Har ett par hundra bilder att gå igenom och fixa till, så blir en uppdatering senare med bilder och lite mer om vad vi gjorde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar