17 april 2015

Snart åker Caroline :(

Igår hade vi cluster meeting på ett laserdome i Naperville. Jag kom etta två gånger, tvåa två gånger och fyra eller femma en runda. Ganska bra med tanke på att vi var över tjugo tjejer som spelade!

Nu är det bara tre veckor kvar tills Caroline avslutar sina 1 år och 9 månader här i America, det är det värsta med att vara AP, när vännerna lämnar :(. Jag kommer sakna Caroline jätte mycket!

Party brud #1
I övrigt händer inte jätte mycket, jag har precis fått besked från försäkringsbolaget att jag får tillbaka på försäkringen för resan hem till farfars begravning, hade inte räknat med något annat men skönt att få det ur vägen. Jo, behöver bara ta tre kurser till på universitetet över sommaren istället för fyra, eftersom vi kommer göra två "field trips" i fotoklassen kan jag räkna de timmarna :)

Det är super varmt här i Wheaton, det är över 20 grader varje dag och blommor och träd blommar för fullt, bra för min pollen allergi :D


Min lilla på Coosley Zoo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar