13 februari 2015

5 minuter och freakar ut

Ok, så min värdfamilj har varit borta i 5 minuter och jag springer redan runt och dammar huset och freakar ut, det är för tomt och tyst!

Har för övrigt börjat lägga upp lite länkar till andra trevliga bloggar som ni bör kika på! :)

Esthers blogg: En nystartad hästblogg som tillhör min kompis Esther. Esther är en av 3 deltagare i den nya TV-serien "Tobbes Guldbiljett" där 3 ungdomar får följa med Tobbe Larsson på en hästresa till ngt spännande land. Esther har även en ponny som heter Dancing Golden Fejk, eller "Fejken".

Bild lånad ifrån Esthers blogg
Sofie: Min goda vän Sofie Ejserholms blogg, tyvärr lite bloggtorka nu verkar det som. (PUFF PUFF Sofie). Sofie har tävlat upp till nationell MSVA inkl. SM på egenuppfödda C-ponnyn "Firre", eller Queen's Gunfire. Hon har just nu gått över helt till storhästen Pamora och tävlar än så länge upp till 130.




Josefins blogg, behöver du inspiration till att baka eller pyssla eller ngt större inredningsprojekt, här är bloggen för dig! Min underbara Josefins blogg, handlar om allt mellan himmel och jord och små projekt, Josefin är superduktig och händig och älskar att pyssla :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar