20 februari 2015

4 månader i USA!!!

Idag var det 4 månader sedan jag landade i USA... Och jag vet att jag sade det förra månaden men tiden susar verkligen iväg här! Helt sjukt, har varit i min "nya" värdfamilj i 3 månader nu, så får nog sluta kalla dem min nya värdfamilj.

I morse var inte en rolig au pair dag. Den lilla fontän-spydde ner hela den storas rum (den stora var helt förstörd). Så nu är hon hemma från skolan, och för en stund sedan spydde hon ner mig, så ny duschad, fräsch (och väntar på att jag skall börja spy). Dock är jag inte så förvånad, hon han varit snorig och super retlig hela veckan.

Spenderat morgonen med att städa den storas rum, vissa dagar suger! Men för att vara lite positiv åxå är det helg nu och ledigt!

I Juni kommer min syster till Chicago! Det skall bli super skoj. Skall försöka övertala henne att ta med en väska hem med saker. Vill inte ha en resemånad kånkandes på 2 stora väskor...

Pözz och hej så länge från ett kallt Chicago (-18 med vindbyar -30)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar