31 januari 2015

Laser tag och uppladdning inför super bowl...

Igår var jag och mina "vanliga" polare och spelade laser tag. Vilket var skoj! Det var vi fyra, sju 9-åriga killar och fyra vuxna. Jag kom 3a av alla! Min taktik var att gömma mig högt och köra sniper taktiken. Jag vara ett poäng ifrån tvåan och fem ifrån ettan, så det fungerade bra :) Skulle nog vunnit om inte alla killar hittade mig och sköt så fort jag jag kunde skjuta igen de sista 5 minuterna, hahaha.

Imorgon är det super bowl, vilket hörs och syns överallt. Skall nog kolla även om jag inte förstår ett dugg av fotball, tacka vet jag hockey :)!

Idag skall min värdfamilj bort så jag har huset för mig själv, det är skönt, fast efter ett par timmar blir det tråkigt. Och just det, glömde det viktigaste, tog mitt amerikanska körkort idag. Fast var nära på att bli kaos i morse när DMVns system låg nere, hahahaha, tar med mig min ständiga otur!

Ok, ljög, dagens viktigaste var skypen med min familj där hemma och Josse <3! Över en h med grym skype!!! :D :D :D :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar