14 januari 2015

2 månader i Chicago!

Idag har jag varit i min "nya" familj i 2 månader, herregud vad tiden flyger förbi!

Jag och Julia planerar att resa till New Orleans (Louisiana) över spring break, vilket är i slutet av Mars. Jag hoppas jag får ledigt av mina värdföräldrar!

Oh btw, kommer ni ihåg hur mkt problem jag hade på social security kontoret för att mitt visa stavade mitt namn Sjoeberg? Jag fixade alla mina papper från APIA så allt stavade Sjoeberg... Idag fick jag äntligen mitt social security card, gissa hur de stavade mitt namn? Sjoberg... Så som det inte fick stavas, kan inte göra ngt annat än att skratta åt det ;).

Jag kommer inte läsa Japanska, skulle kosta 9.000 kr! Helt sjukt hur dyrt college är här! Så kommer försöka plocka lite små non credit klasser, vill verkligen ta en sångklass, men gillar inte att sjunga för andra, dessutom kan jag inte sjunga ;)...

Nu skall vi ha tacoskväll och vara nyttiga! Sprungit idag, spring break body here we come... Eller inte.

Innan santa racet i Boise :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar