14 december 2014

Helgen

Har ingen bättre rubrik att sätta då helgen har varit en salig blandning av allting!

Igår så var vi på "Frost feast", en typ julmarknad i Wheaton town square, ett område med massor av affärer. Vet inte om det var så mkt till julmarknad, man gick in i affärerna som hade saker man kunde göra/testa. Men det var trevligt, och julstämningen var på topp.

Efter det så gick jag och min värdmamma och vaxade våra ögonbryn, that pain... -.- Undrar hur jag skall klara av att tatuera mig som jag vill göra innan jag åker hem. Hahaha. Min värdmamma tog en bild, skall se om jag kan få den senare.

På kvällen vad det cluster meeting hemma hos min LCC Maria. Vi hade en julfest, alla au pairer var från Tyskland utom jag och 3 andra tjejer från Mexiko, Colombia och Thailand. Vi åt massa god mat (som folk tagit med), hade julklappsbyte, spelade biljard och åt lite till...

Idag, om en stund skall jag, Julia och Caroline åka till Chicago och Lincoln zoo och kolla på deras ljus, skall bli skoj.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar