29 december 2014

Det bästa med min värdfamilj?

Jag fick frågan på facebook häromdagen av en kompis, vad är det bästa med din värdfamilj?
Så jag tänkte svara kort och gott på den, är hemma från Boise btw, mer om det kommer inom de närmsta dagarna.

Så det bästa med min värdfamilj är helt enkelt att jag känner mig bekväm med dem. Jag är inte rädd för att säga vad jag tycker eller tänker, vi pratar om allt (och inget), vi har jättemysiga middagar då vi bara sitter och tjötar, min konstiga sida (lite knäpp ibland) är accepterad, jag behöver inte vara perfekt (går varje dag utan smink och i mjukiskläder) och vi har roligt ihop och skojar med varandra.

Min värdfamilj bor inte i det största huset i det finaste området, men det spelar absolut ingen roll, för jag älskar dem verkligen, dagen jag åker härifrån kommer att bli super tuff. Så framtida au pairer som läser denna bloggen, välj inte familj efter område/hur de bor, det spelar ingen roll om du inte känner dig bekväm med dem. Tack vare att jag älskar min familj, älskar jag Wheaton och det lilla området vi bor i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar