16 oktober 2014

Sista helgen hemma...

Och jag har mycket blandade känslor, jag slits emellan längtan att åka och ren och skär panik... Men jag vill ju verkligen det här och har jobbat för det här länge, så det kommer bli ok, det är min tur nu!

Idag skulle jag träffat Issa och Karro i stan och fika, Karro har varit i Japan och pluggat i ett år så första gången sen hon kom hem vi kunde ses. Tyvärr slutade det med att bara jag och Issa träffades, vi tog en liten fika på Condeco och sedan åkte vi och hälsade på vår gamla High School, IHGR. Tråkigt att jag inte hinner träffa Karro innan jag åker, men jag kommer ju inte vara borta för evigt!

Imorgon skall jag på tjejmiddag hos Filippa och Maria :), kompisar från grundskolan.

Haft kontakt med de 2 svenska tjejerna som skall flyga med mig från Stockholm. Frida och Beatrice, dem är verkligen jätte gulliga, vi kommer säkert ha en supertrevlig flygning, om vi nu lyckas fixa så vi får sitta bredvid (eller iallafall nära) varandra.

Nu är det bara väskpackningen kvar, men får nog göra den i helgen när alla kläder är tvättade och jag har ordning på allt. Men fixat så alla papper och småsaker är i hopplockade iallafall.

Me and my High School girls <3 (Me to the left)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar