21 september 2014

Min värdfamilj

Har kommit på att jag inte berättat någon om min värdfamilj! Och det lovade jag att göra för längesedan. Jag har fått lov att lägga upp bilder på min värdfamilj under året, vilket är super skoj! Men jag kommer inte att publicera några namn, så här kommer en liten förteckning.

HF = host family
HM = host mum
HD = host dad
J = tjej 11 år
A = tjej, 7 år
S = kille, 5 år

Min värdfamilj bor som sagt i Oakland, i Kalifornien, Oakland ligger utanför San Francisco. Det är en Judisk familj vilket betyder ingen jul afton och koscher kök men många nya och spännande traditioner och maträtter. Mina värdbarn går i skola ganska långa dagar så jag kommer ha en hel del fritid mitt på dagen innan det är dags att hämta lillkillen på förskolan, tjejerna åker car-pool.

Barnen håller på med många olika aktiviteter och instrument, så en hel del skoj på helgerna, uppvisningar, matcher, tävlingar m.m.

Har ni fler frågor? Kommentera, så skall jag försöka svara :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar