17 september 2014

Man skall inte vara gnällig, bara lite...

Ok, jag bör inte gnälla. Jag har köpt en jätte fin dator som funkar perfekt till 99%, MEN den har en grej för sig som stör mig något fruktansvärt. När jag sitter och skriver så hoppar den tillbaka i texten eller går tillbaka till startskärmen av sig själv och ibland raderar hela stycket. Det verkar som om man skriver snabbt och kommer åt något slags kortkommando (kombinationer av 2 eller 3 tangenter), och det är så sjukt irriterande att var och varannan mening behöva klicka sig tillbaka till dit man var, skriva om eller klicka bort ett fönster som öppnade sig...

Men till det positiva, nu är det bara 1 månad och 3 dagar tills jag åker till USA :D :D :D OCH på Fredag åker vi och hämtar mina glasögon!!! (y)

One of these days I will return to beautiful Nairobi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar