8 september 2014

Jag accepterar aldrig hösten

Nu känns det verkligen att hösten har kommit, kalla nätter och ljumma dagar som oftast slutar i regn. Men jag är den eviga sommaroptimisten och idag straffade det sig.

Fick ett SMS i morse från skolan, körigt med vikarier så jag fick hoppa in, kommer även vicka imorgon, jag kastade mig på cykeln och var nere precis innan jag skulle börja. Sov dåligt så var kanske inte på toppenhumör, men alla goa elever får en snabbt på bra humör!

Och för att komma till hur det straffade sig. Imorse var det sol! Så jag tänker inte på att det är September utan cyklar ner med leggings, linne och en lättare kofta. När jag skulle hem var det regn, ösregn. 3 km på cykel, uppförsbacke och regn är ingen höjdare 😩

Måste snart acceptera hösten och att det är dags att börja klä på sig!

Igår hade jag hopplektion för Esther, hon har utvecklat sin ridning otroligt mkt på bara ett par veckor, roligt att se! Och så satte hon nytt rekord på höjd, 95 cm! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar