12 augusti 2014

En hemlig dröm gick i uppfyllelse

Idag gick en hemlig liten dröm i uppfyllelse. Elliott fick flytta ner till Elviras rum, och jag har numera inga djur i mitt rum. Det var längesedan sist, innan råttorna hade jag mina marsvin i rummet, och det var ett antal år. Det är skönt att slippa dammet och lukten, men visst känns det lite tomt :p.

Förutom att storstäda mitt rum har jag idag fortsatt att installera uppdateringar på min nya dator. Jag är lite lack på den just nu eftersom det är ett helt nytt operativsystem, WINDOWS 8. Jag gillar inte förändringar i saker som jag kan utan och innan och detta systemet suger helt enkelt. Det är komplicerat, opraktiskt och ibland helt obegripligt. Borde egentligen fortsätta med visa ansökan, men just nu vill bara slänga närmsta bok i datorskärmen när jag tar fram den... Men imorgon då skall den fixas!

Försökte även ragga jobb idag, hoppas på att 2 skolor hör av sig under morgondagen. Håll tummarna!





Vackra Kalifornien, I will see you soon <3!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar